شرایط و نحوه فعال سازی گارانتی امسیگ:
گارانتی هر محصول نشان از اعتبار و قابلیت اعتماد به محصول میباشد،امروزه این امر بعنوان یک مزیت مهم همواره مورد توجه همه مشتریان است و مصرف کنندگان نیاز دارند اطمینان یابند که در صورت خرابی و یا بروز هر گونه مشکل در دستگاه ، مجموعهائی توانا حامی حقوق وی میباشد و وی میتواند با مراجعه و یا ارسال محصول به مرکز گارانتی،مشکل خود را با خیالی آسوده و بیدغدغه و در اسرع وقت رفع نماید.
حال امروز شرکت رهروان ایساتیس گستر مفتخر است بعنوان نماینده انحصاری امسیگ آلمان در ایران،گارانتی طلائی 2 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش محصولات خود را تقدیم حضور مصرفکنندگان خود نماید.
شرایط و ضوابط گارانتی :
1سال گارانتی تعویض طبق نظر کارشناسان شرکت+یک سال گارانتی تعمیر (اجرت و قطعات بصورت رایگان)
10 روز اول بعد از خرید در صورت معیوب بودن،تعویض بدون قید و شرط در محل خرید صورت میگیرد .
تبصره: کالای دستگاه بخور شامل موارد بالا نمیشود و دستگاه های بخور امسیگ دارای 2 سال گارانتی تعمیر (اجرت و قطعات به صورت رایگان) میباشند.
خرابیهای ناشی از نوسانات برق، خطای ایجاد شده توسط کاربر ( عدم استفاده صحیح ) شکستگی بدنه ، سوراخ شدن یا پاره شدن، آب ریختن بر روی دستگاه و همچنین لوازم جانبی و قطعات مصرفی دستگاه از جمله باتری،آداپتور،تانکر بخور،کاف و روکشهای سنسور ترازو دیجیتال و تشکچه تشک برقی و تشک تشک مواج شامل گارانتی نمی باشد،اما شرکت رهروان تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت شما مشتریان به کار میگیرد.
مصرف کنندگان خارج از تهران و ساکن در شهرستانها در صورت ارسال مستقیم از طریق پست به شرکت اصلی در تهران، هزینه پست برگشت به شهرستان رایگان میباشد.
مصرف کنندگان داخل تهران ،حمل (رفت و برگشت) دستگاه معیوب به دفتر شرکت بر عهده مصرفکننده میباشد و دستگاه مستقیما به شرکت تحویل داده میشود.
ارائه دستگاه همراه با کارت گارانتی و جعبه و فاکتور ممهور به مهر فروشنده با ذکر تاریخ خرید جهت بهره گیری از خدمات گارانتی و ضمانت الزامی میباشد.
هرگونه تعمیر در مدت زمان ضمانت باید توسط تعمیرگاه و واحد گارانتی شرکت رهروان ایساتیس گستر صورت پذیرد.
فرم فعالسازی گارانتی طلایی محصولات امسیگ…